::.Important.::

::.sudi-Sudilah Follow_^).::

Friday, 29 July 2011

::.Biar kalah sebagai PEJUANG!! Harimau Malaya.::






Assalamualaikum...pe cer hari nie? hopefully kita semua dalam rahmatnya dan bahagia-bahagia selalu...hehe semangat tak baca tajuk entry:p...

Rasanya semua dah tahu kan??skuad Piala Dunia kita telas ditewaskan oleh Skuad Singapura dengan agreget 6 - 4. Pada perlawanan malam semalam, skuad Harimau Malaya terpaksa akur apabila hanya sekadar seri di tangan Sang Singa..tapi Mr AnO tetap bangga dengan persembahan MANTAP dari skuad Harimau kita. Biar kalah kita sebagai PEJUANG!

Persembahan anak didik Datuk K.Rajagopal semalam berada pada lantasan sepatutnya sebagai salah 1 pasukan yang digeruni di Asia..skuad negara bermain dengan baik sekali tapi apakan daya, mungkin rezeki bukan pada tangan kita lagi. Dan ditambah pulak dengan 'lakonan2' pemain singapura yang cuba untuk melengah-lengahkan masa..huh!!geram jugak rasa...

Apa2 pun, Tahniah & Syabas buat skuad harimau Malaya.. kita kalah bukan kerna kita lemah, tapi bukan rezki 2 milik kita lagi. Perlu pertingkatkan lagi mutu permainan dan disiplin pemain. Persembahan mereka semalam telah membuktikan bahawa kita mampu jadi 1 pasukan terkuat di asia kelak, insyaAllah...

lastly, jangan sedey2 deh..sok lusa dah nak puasa_^) ayuh kita sambut puasa kali nie dengan penuh kegembiraan dan syukur pada Allah...kerna masih lagi diberi nikmat untuk bertemu dengan bulan mulia, Ramadhan!!

GO!!GO!!GO!! HARIMAU MALAYA

3 comments:

shidah2020 said...

hmmm . . assobiyyah nmpknya . .
bola2 . . ish3 . . sia2 je yob kalau berjuang untuk bola , langsung x de pahala ! lebih baik berjuang untuk kmbalikn kehidupan Islam , nescaya berlipat gnda pahalanya . .

menyesal disebabkn perkara yg lagha nescaya dimurkai Allah . . lebih baiklah menyesal sbb tak bersama2 dlm perjuangan membela agama ini !

Mr AnOnymOUs said...

>>shidah2020

syukran... tersentap sekejap..:)

shidah2020 said...

sama2 muhasabah diri ye . . insyaAllah hidup diredhai :)